Wednesday, November 18, 2009

UAK 'n' PSK

PSK dulu......

aaarrrghhhhhh!!!!tensionnye nak wat assignment ni....huhuu...tapi kalo tak wat, tak lulus KISSM le aku...tak lulus KISSM, bermakna takleh disahkan dalam jawatan!!! huaarrrgg...tensen2! hmm...takpelah..berkorban untuk kepentingan peribadi dan keluargaku jugak kan=) hikhik...

PSK - stand for Penilaian Seluruh Kursus; ia termasuklah sahsiah, tugasan individu dan tugasan kumpulan, kehadiran kursus, akauntabiliti dan kepimpinan....seluruh diri aku dinilai semasa dan sepanjang aku dan kawan seangkatan yang menjalani kursus induksi ini. KISSM amat meletihkan tubuh dan mindaku. kenapa??? sebab tiap-tiap hari kitorang kena turun naik tangga blok hostel n maktab ni untuk sampai ke tempat kuliah.huhuuu...letih.... pastu bila balik bilik nak kena pikir utk siapkan tugasan yang berlambak tuh....hmm...

UAK lak.....

ni satu hal!!! Ujian Akhir Kursus - exam lerrr.....huuuuusshhh!!!! penatnye nak kena faham n ingat seme benda, seme dasar....setakat ni yang betul2 lekat kat otak aku cuma bab cuti, elaun dan kenaikan pangkat n gaji.hahahahahaah!!!benda2 tu seme mane leh lupa dan amik tak kesah je.sebab pe??? sebabnya...walopun kita tak perlukan sangat duit yang berkepuk tu tapi seme benda kat dunia ni perlukan duit.kan???hehehe....cuti tu pun mesti la sebab dah penat kerja, mesti la nak rehat ngan family kan? especially bila time aku dah ade hubby nanti..hakhakhak...

okeylah guys, gua undur diri dulu lah yek..nanti kita sembang lagi tentang luahan hati aku di masa akan datang..heheh..banyak keje nak wat ni..adios amigos aku berambus...salam...

No comments:

Post a Comment