Wednesday, November 4, 2009

perkenalan semasa pertunangan

salam....hmm...sedar tak sedar dah setahun 5 bulan aku 'berkawan' ngan tunang aku, AHMAD FITRI...hikhikk...banyak dugaan beb...lebih-lebih lagi sebab dia kena layan kerenah aku yang entah ape-ape ni..tapi, pe yang best sepanjang perkenalan kami ialah dia seorang sahabat yang baik, pendengar yang setia dan pembakar semangat di kala aku berasa sedih, susah hati dan macam-macam lagi...

bukan aku nak puji sangat tapi tu lah hakikatnya peribadi seorang insan yang bernama Ahmad Fitri..heheheh..sebenarnye aku memang suka nama FITRI ni.. tak sangka lak laki aku punya nama rupenye=)

1 comment:

  1. bile cinta dah berputik...bukey buah putik(bahasa kelate) buah limau yang masam pun rasa manis, sekadar gurauan..heh5...apapun selamat pengantin baru...moga bahagia disamping suami tersayang..
    salam perantauan dari
    guru SK Datuk Bandar Debak

    ReplyDelete