Tuesday, November 10, 2009

Minggu Kedua KISSM.....

hmmmm....ni dah masuk minggu kedua KISSM...huh tak sabar dah nak ngabehkan kehidupan kat sini..result utk final exam aritu dah kuar tadi...huhu..boleh la...hahaha...so sekarang ni kita tunggu lak result posting! ni lagi la teruja nak tahu penempatan aku sebagai guru baru kat mana..hehehe...jangan terkejut la kalo kena p sabah or sarawak..hm...sesungguhnya kita berdoa agar dimakbulkan permintaan kita tapi Allah selalunya lebih mengetahui ape yang lebih baik dan lebih diperlukan oleh hambaNya yang seorang ni...jadinya, aku redha walau di mana saja aku ditempatkan.tapi mesti la aku akan bersedih sebab aku dah pun berkahwin masa tu...huhu...tapi takpe, mana la tahu kan...kot la dapat sah jawatan dalam masa setahun je, then terus dipinjamkan ke PPD or JPN.heheh..tak salah kalo kita berangan lebih sikit sebab sesuatu kejayaan tu datangnya dari sebuah angan2 jugak kn....

No comments:

Post a Comment