Friday, November 20, 2009

Malam Apresiasi PISMK 2006-2009

huuuu...sedey la nak pisah ngan kawan-kawan semua=( ntah biler lagi dapat jumpa diorang ni... paling terdekat pun masa konvokesyen OUM bln Oktober 2010 nanti kot..huhuhu...sedihnye...kak zah, mus, syida, munsep, piyan, nik, azmil, pidot, kimie...korang sentiasa di hati aku...huhuu...yang kat semenanjung ni insya Allah ala boleh deal nak jumpa biler2 tapi kat kat seberang laut nu..ntah biler lagi la dapat jumpa kan?hmm....

malam ni merupakan malam yang sangat bermakna bagi aku dan sahabat-sahabat PISMK ku...selama 4 tahun kami harungi susah senang bersama, sama-sama tak cukup makan sebab elaun ciput je..dari aku 'besar' cam teddy bear sampai la aku dah kecik cam anak teddy bear ni..hahaha...biler dikenang-kenangkan kembali, seronok ade sedih pun rase gak...seronok sebab masa mula2 masuk sini dulu semua orang muka budak, tapi sekarang ni dah ade yang dah jadi mak bapak budak=) hahahaahah!!

walau ape pun keadaannya, semoga kebahagiaan dan kegembiraan sentiasa mendampingi kita semua PISMK OUM..moga kita dikurniakan rezeki yang berkat yang melimpah ruah, kesihatan tubuh yang berpanjangan dan ilmu yang bermanfaat disamping keluarga dan zuriat yg soleh solehah=) aamiiiin...hmm...aku ni asik cakap pasal kluarga je kan?:-p hahahahakkk!!! mestila... sebab aku pun akan berkeluarga jugak sebulan je lagi=)hehehe...

kepada sahabat-sahabatku PISMK OUM, selamat maju jaya dalam ape jua perkara yang halal dan bermanfaat yang akan kita semua lakukan kelak, dan semoga ia mendapat keberkatan Yang Maha Esa..=) ok lah kwn2, aku pun dah letih dan mengantuk sangat ni. kita sambung len kali je lah ye...salam 1 Malaysia;-p hikhik... teringat kat kawan aku si Suwarna yang sweet dlm sari dia masa jamuan tadi=) sampai si Kimie tu pun sebok nak bergambo dengan Suwarna=) hehehe...

selamat malam semua...salamun alaik....

2 comments:

  1. ingat aku dok sarawak naik perahu ke!aku jalan darat je, cuma jalan nak gi pasar je jauh, tapi macam kampung kite je...
    tapi pyan best...tmpat dia x susah sangat tapi dapat P1..duit banyak tu
    aku biasa je..elaun wilayah je..
    selamat pengantin baru...jadi isteri yang taat suami..
    jangan berkasar ya ngan suami, banyakkan berdoa..

    ReplyDelete
  2. Salam.. Selamat Pengantin Baru Minah.. Moga berbahagia hingga ke syurga.. Amin..

    ReplyDelete