Thursday, November 19, 2009

Rinduku Menjelma Lagi.....

cryiiiiiinggg......malam ni aku rasa syahdu sangat..entah kenapa aku rasa rindu sangat pada mak, abah, adik-adik aku....seminggu je lagi nak balik..huhu rasa tak sabar dah! lagi la syahdu agaknye biler aku kena posting ke sabah or sarawak kot! huhuu...bagus jugak aku posting semenanjung ni..sebab bile2 je aku rasa rindu, terus je boleh balik kampung kan? hehehe..tapi kalo aku kat sabah sarawak mestilah kena fikir banyak2 kali sebab kena kira tambang bot, perahu panjang, kapal terbang lagi nak sampai ke umah aku kat felda chini 4 tuh...huhuu...sian kat kawan2 aku yang posting sana tu kan..

4 hari je boleh lepak n manja2 ngan mak abah aku kat umah..1 dec dah gi lapor diri...huu....then, 2weeks later, aku dah jadi bini orang pulak..kejap je aku rasa masa remaja aku..sekelip mata diraggut pergi dari hidupku..huhu..tapi takpe=) sebab aku dapat seorang lelaki yang bertanggungjawab dan berjanji kat mak abah aku yang dia akan pastikan aku dijaga dengan baik=) doakan kebahgiaan kami ye!! tima kasih=)

okeylah..times up!!! hehehe..masa untuk tido ler sayang...bye2 seme...aku nak melabuhkan tirai kelambu malamku ni sekarang sebab sok de slot kursus lagi maa....huhuuu....salam...

No comments:

Post a Comment