Thursday, November 12, 2009

POSTING AKU...

alhamdulillah.. setinggi-tinggi kesyukuran kupanjatkan ke hadrat Allah SWT kerana telah menempatkan aku di negeri selangor ini...hmm..walaupun aku bukanlah nak sangat duk kat negeri ni tapi sebab aku kena ikut hubbyku yang tercinta..yelah kan, tempat isteri di sisi suaminye..hehehe..pe pun, aku harap sangat dapat area klang je.janganlah dihantar ke PJ lak.huhuuu..tak mau!!!!jammed, jauh....nanti mesti aku terpaksa kuar awal ke sekolah..huhu..sian hubby aku takut aku hanya sempat wat sarapan yang sangat simple je utk sarapan pagi dia...takmo lah camtu kan...hm...

tapi aku bersyukur sebab hubby aku sangat memahami dan dia pun tak kisah sangat kalau dapat kat mana-mana pun janji duk selangor.heheheh...tapi aku sendiri la yang taknak jalankan tanggungjawab aku tu dengan 'tak kisah' je..mesti la nak bagi first class service punye kat dia kan?hehehe...hmm..pe2 pun berdoalah sentiasa moga dipermudahkan niat suciku ini...insya allah....chow

No comments:

Post a Comment