Friday, January 22, 2010

MINGGU 3....

alhamdulillah..dah habis minggu ke3 aku ngaja..minggu depan genap la sebulan aku bergelar seorang guru@ustazah syuhadah=) hmm..panggilan yang menyentuh hati n perasaan aku bila tiap kali anak-anak kecilku dari tahun 1,2 n 3 memanggilku 'ustazah syuhada..' huhuu....walaupun pelbagai karenah, tapi mereka semua amat menceriakan hari-hariku di SK Kg.Tunku=) aku harap aku dapat jadi pendidik yang baik untuk mereka..sebab aku mahu mereka menjadi insan yg cemerlang, gemilang n terbilang dunia akhirat.kenapa aku amat mengharapkan begitu??? sebab mereka adalah modal insan Malaysia!!!! peh! semangat giler:-P hahaha...xpela...

kadang-kadang, aku meradang jugak ngan perangai diorang yang tak bawak buku la..kejap2 nak gie tandas la...takmo wat keje la...macam-macam lagi! tapi aku nak marah pun tak leh la sebab diorang budak2 lagi..bukannya paham pape pun...kan,kan??hehe..sabar.....yang penting aku sayang diorang!!=)

esok, sabtu..kena gie sekolah sebab ganti untuk cuti cina beraya pada bulan februari nanti..mesti ramai yang tak datang neh=) hehehe..seronoknye!!takyah ngaja..hahahah..k guys, aku chow dulu.sok nak drive lagi...hm..aku dah mula rasa bosan dan jemu mengadap jalanraya yang sentiasa jammed setiap hari!!!aarrghhhh....(gangguan kestabilan emosi)

adios..salam...

No comments:

Post a Comment