Monday, January 4, 2010

selamat pagi cekgu...(versi upin ipin)

selamat bertugas untuk aku dan rakan2 PISMK seluruh Malaysia yg laen..hari ni merupakan hari pertama kitorang bergelar guru siswazah=) dah macam dak tahun 1 lak ek..heheh....aku kena sesi petang..letih giler arini sebab aku kena pegang kelas tahun 1!!!! terkejar-kejar sampai tak sempat nak makan....sian kan?huhuhu....

setisp hsri hidupku bergelumang dengan jalan yang jammed....banyak kertas kerja aku kena pulun...minit mesyuarat pun aku kena siapkan..belum lagi kerja-kerja sampingan yang pihak sekolah dah aturkan untuk aku..hjhuu...tappi takpe..aku enjoy ngan sema tugasan yang diberikan=)


hmm....ok lah..mals dah nak tulis pape..aku letih dah ni...nak tido...sementara cik abang tu stadi, baik aku tido jap..k guys, salam...

No comments:

Post a Comment