Thursday, February 4, 2010

FOBIA.......

huhuuu..fobia nak drive ke sekolah...2hari lepas iaitu pada 3 februari aku telah dilanggar dari belakang. yang sialnye lagi tu, pempuan cina tu blah camtu je sedangkan aku masih dalam keadaan panik dan tak percaya 'betol ke aku kena langgar?' huhuu...aku stop kt satu tempat, tengok bumper belakang memang teruk giler.aku call hubby, dengar je suara abang, aku terus nangis tak tau nak cakap pe.abang panik giler biler dengar suara tangis aku ....sian abang...huhuuu sori abang....lepas dah citer kat abang pe yang berlaku, aku wat police report kt SS8 PJ. tgh hari tu jugak abang dtg sekolah. sebab dia sangat2 riso kalo aku tengah trauma.memang pun...huuuuu...

esoknye, 4februari, abang sambung cuti utk hantar n amik aku dari sekolah. terharunye aku dengan layanan abang..thanks sayang=) tapi hari ni, aku terpaksa la drive sendiri semula...huhuu..bawak keta slow giler!hahaah cam siput=) tapi takpelah kata abang asalkan aku selamat sampai sekolah..

No comments:

Post a Comment